Myy. Verkossa. Verkkokaupan perustaminen helposti ja luotettavasti. www.votvas.fi

Tämän päivän kivijalkakauppa asuu verkossa

Myy. Verkossa.

Asiantuntijatiimimme on alusta lähtien mukana verkkokauppasi kehityksessä. Määrittelemme kanssasi liiketoiminnalliset tavoitteet ja seuraamme niiden toteutumista. Suunnittelemme ja pystytämme verkkokauppasi sekä huolehdimme sen markkinoinnista.

luotettava_blue_70

Luotettava

Meillä on kymmenien vuosien kokemus verkkokaupoista, ICT-järjestelmistä ja markkinoinnista.
mobiiliystavallinen_blue_70

Responsiivinen

Verkkokaupoissamme on loistava ostokokemus laitteesta riippumatta. Responsiivisuus vakiona.
helppokayttoinen_blue_70

Helppokäyttöinen

Sinulla on kaupan täysi hallinta, veroista varastomääriin ja asiakastileihin.
monipuolinen_blue_70

Monipuolinen

Voit myydä tai vuokrata fyysisiä ja digitaalisia tuotteita sekä palveluita ja mitä vain.

Hyvin tehty verkkokauppa maksaa itsensä takaisin lyhyessä ajassa.

Toteutamme verkkokaupat WooCommercella. WooCommerce on WordPress-sisällönhallintajärjestelmään asennettava verkkokauppalisäosa, jolla voit myydä sekä fyysisiä että digitaalisia tuotteita – kaiken muotoisia ja kokoisia. Myy lahjakortteja, kännykkään ladattavia pääsylippuja, kenkiä, huonekaluja tai jopa yhteistyökumppanien tuotteita muista verkkokaupoista.

Voit vuokrata asiakkaille autoja tai hotellihuoneita, jäsenyyksiä ja toistuvia tilauksia, konserttilippuja tai väliaikatarjoiluja. Ehkä haluat myydä kuukausittaisia tilauksia tuotteille tai tarjota faneillesi alennuksia omien biisiesi lataamiseen? Tämä kaikki on mahdollista.


Toimita miten vain ja minne vain

Tarjoa kiinteähintainen toimitus, maksuton toimitus tai tee toimituskululaskelma perustuen tilauksen kokoon ja/tai painoon esimerkiksi asiakasta lähimpään Postin pakettiautomaattiin - täysin automaattista. Tai tarvitsetko Matkahuollon toimitustavat käyttöösi? Onnistuu!

Rajoita toimitus vain tiettyihin maihin tai avaa kauppasi koko maailmalle. Toimitustavat, alueet ja hinnat ovat helposti muunneltavissa. WooCommerce tukee myös toimitusta suoraan asiakkaalle esim. tukkurilta tai tehtaalta.


Pitäähän se rahakin saada kerättyä

WooCommerceen saa näppärästi liitettyä kaikki suomalaiset verkkopankkimaksupainikkeet sekä tarvittaessa automaattilaskutuksen, jos haluat lähettää esim. PDF-laskun asiakkaalle tilausvahvistuksen liitteenä. Myös pankkisiirrot, Klarna tai vastaava luotottaja, postiennakko, maksu toimitettaessa tai vaikka PayPal-maksu onnistuvat. ...jotta kyllä se raha sieltä saadaan.

Jätä yhteydenottopyyntö:

Miten sitten asiakkaat löytävät kauppaasi?

Nyt on hieno kivijalkaverkkokauppa pystyssä ja tuotteet sievästi hyllyssä, houkuttelevin hinnoin. Ikäväkseni minun täytyy kyllä kertoa, ettei juuri kukaan valitettavasti löydä kauppaasi. Verkon kaikkivoipaisuus on laiskistanut meidät kuluttajat siinä määrin, että tuotteiden pitää tulla nykyisin asiakkaiden luokse.

Missä asiakkaat sitten ovat? Muun muassa somessa. Puhummekin mielellään sosiaalisesta kaupankäynnistä, englanniksi social selling, millä tarkoitetaan kommunikaation kehittämistä, potentiaalisten asiakkaiden huomion herättämistä ja olemassaolevien asiakkaiden suhteiden syventämistä myyntiprosessin eri vaiheissa.

Sosiaalisen myynnin keskeisiä elementtejä ovat aito läsnäolo, vahva vuorovaikutus ja todellinen auttamisen halu. Teknisten vipstaakien ja himmeleiden lisäksi. Eikö alakin ahdistaa?

Ensin pitää kehittää ne tuotteet, perustaa verkkokauppa, hinnoitella, päivittää kaikkea koko ajan ja hoitaa logistiikka ynnä muu, talousasiat. Ja siten iltasella kun muut katsovat telkkaria, sinä kirjoittelet myyviä blogauksia somessa jaettavaksi. Eijei. Sitä varten Votvas tarjoaa taustatukea myös markkinointiisi, viestintään, tuotteiden saataville tuomiseen, siis siihen mainittuun sosiaaliseen myyntiin.


Nolla kylmäsoittoa, kiitos

Ajatuksena on olla ärsyttämättä ketään, vähiten niitä potentiaalisia asiakkaita. Tämä lähestymistapa vaatii kohderyhmien tuntemusta ja hyvää ennakkovalmistautumista asiakkaan kohtaamiseen. Varmistamalla asiakkaiden todellisen potentiaalisuuden ja mieltymysten urkkimisen ennen tapaamista, olet jo saanut pari ässää hihaasi.

Käytämme vahvan mutuilun tueksi hyödyllisiä työkaluja, kuten kotimaista Vainua ja ammattilaisten suosimaa Linkedinin Sales Navigatoria.

Usko tai älä, meillä on käytössä myös kristallipallo. Crystal, joka analysoi vastaanottajan persoonallisuutta ja viestintätyyliä verkosta saatavan tiedon perusteella. Asiakasta joka golfaa 6 kertaa vuodessa ulkomailla, lähestytään hieman eri tavalla kuin Varustelekan maastotamineita palvovaa hevimusiikin ymmärtäjää.


Projektirahoitus Innovaatiosetelillä!

Kanssamme voit toteuttaa projekteja, joiden rahoitus tulee Business Finland:n kautta. Ota yhteyttä, niin kerromme tarkemmin.

Sanoista tekoihin!

Meidän kanssamme verkkokauppasi kehityksestä ja toiminnasta tulee systemaattinen kokonaisuus eikä kehitystyö jää vain yksittäisiksi toimenpiteiksi.

Tilaa uutiskirje!

Votvas julkaisee uutiskirjeitä eri teemoista. Uutiskirjeidemme tilaajana saat ajankohtaista tietoa, uusia näkökulmia ja hyväksi havaittuja vinkkejä muun muassa verkkosivustoihin, verkkokauppoihin ja ohjelmistosuunnittelun ajankohtaisista teemoista.