Verkkokaupat

Toisessa vaakakupissa painaa aloituskustannukset ja toisessa potentiaalisten asiakkaiden määrän moninkertaistuminen verrattuna kaupan toimitiloissa käyviin asiakkaisiin.

Hyvin tehty verkkokauppa maksaa itsensä takaisin lyhyessä ajassa. Huonosti tehty verkkokauppa menee todennäköisesti tappeluksi asiakkaiden, työntekijöiden ja perheen kanssa aiheuttaen enemmän päänvaivaa ja harmitusta kuin iloa ja rahavirtoja.

Tehdään sinulle hyvä verkkokauppa. Ota yhteyttä. Yhteydenotto ei maksa mitään. Tehdään sellainen verkkokauppa, ettei sitä tarvitse heittää pesuveden mukana pois ja siitä on enemmän tuloa kuin haittaa.

Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus

  • Verkkokauppa-alustan valinta
  • Verkkokaupan asetukset (verot, maksutavat, toimitustavat, erilaiset hintalaskurit ja alennukset, jne.)
  • Verkkokaupan hallinnointi ja sieltä saatavat raportit
  • Tuotteiden vieminen verkkokauppaan (yksinkertaiset tuotteet, yhdistelmätuotteet, jne.)
  • Erikoistoiminnallisuus, eli lisämodulit
  • Palvelimen tekniset vaatimukset
  • Kaupan hakukone- ja sosiaalisen median markkinoinnin suuntaviivat ja toteutus
  • Maksutavat ja käytännöt
  • Tuotteen toimitustavat
  • Sähköpostit ja muut ilmoitukset asiakkaalle tilauksen kulusta
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Asiakaspalvelun järjestäminen
  • Asiakaspalautukset ja -hyvitykset
  • Asiakasrekisterin ylläpito, tietoturva ja lainkohdat
  • Kuluttajansuojalain asettamat rajoitukset ja oikeudet verkkokaupassa
  • Yritysten välinen kaupankäynti verkossa, eli sähköinen tilausjärjestelmä
  • Kansainvälinen verkkokauppa

Hanki verkkotunnus ja webhotelli nyt!